Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

9månader

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 22 januari 2013 11:13

Igår (21) blev My 9 månader det går otroligt fort. Hon lär sig nya saker varje dag. Hon har börjat krypa nu ställer sig upp men hjälp av möbler pratar kan säga mamma och pappa :).. Hennes första ord va pappa :P. hon har fått 4 tänder på bara 4 veckor två st uppe och två st nere. 

Nu är det inte långt kvar tills vi flyttar längtar en massa:). inte så roligt att bo bland massa kartonger men men det får man leva med. Imorgon så ska vi till föräldrargruppen och träffa alla andra unga föräldrar och förhoppningsvis så ska Anki följa med me sin son Lucaz :). Sen kommer mor och far till oss och hjälper oss att ta ner det sista :). Men nu ska jag gå och ge lilltjejen lite mat och städa så det blir fint tills älsklingen kommer hem från jobbet :). Han va så snäll i morse när han skulle gå upp så vaknade My och då tog han med henne ut så jag fick sova någon timme till innan han skulle åka till jobbet :P...

Mammas och pappas stora tjej :)

 

Kusin William


Kusin Moa

 Moa bus 

 

FAster mickis och Moa :).

 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 14 juli 2013 20:54

           

my

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 17 juni 2013 21:05


Kan inte blogga så mycket längre då jag har börjat jobba inom komunen och Mysan går på dagis hela dagarna. ...

Hejsan det va ett tag sen jag skrev nu. Så jag tänkte att jag skulle skriva av mig lite. :P My har börjat på dagis eller vi håller på med inskolningen. Så måndag den 20 så börjar hon på heltid från 8 till 4 varje dag. Thimmy ska börja plugga på månda...

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 24 april 2013 21:34

Gud va tiden har gått snabbt min lilla älskling är 1år Hon fyllde år i söndas 21 april. så på fredan så hade vi kalas för henne för min släkt. På lördag va vi på barndop och på kvällen åkte vi ut till hennes faster Hanna och henne familj. Sen på sönd...

Presentation


bloggen handlar om min dotter.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards