Alla inlägg under september 2012

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 28 september 2012 17:57

Idag så åkte My med sin mormor och morfar till deras husvagn och ska vara där hela helgen. Och idag så firar jag och Thimmt 3år tsm och 2år som förlovade så vi håller på att laga god mat och bara ska mysa ner oss här hemma. Imon ska vi på dop hos thimmys kompis.   

Pussar Nallen.

 

Mammas knasboll :)

 

Jag lär morbror och en data fungerar :)

 

Detta fick jag av Thimmy idag :) <3<3 Älskar mig underbara familj <3<3<3

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 21 september 2012 11:52

 

Idag är mammas och pappas tjej 5 månader. tiden går förfort. 

 

pappa mys.

Idag kommer farmor och farfar på middag :)

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 19 september 2012 09:51

Idag ska vi på föräldrargrupp och träffa andra barn och föräldrar i huskvarna. My tycker det är roligt och hon träffar massa olika kompisar i olika åldrar. På lördag får vi äntligen kolla på våran nya lägenhet som vi kommer flytta till 1 februari dom håller på att bygger dom på gräshagen. Sen ska vi på 1-års kalas för My`s Kusin william :)... Senare idag kommer My´s mormor och morfar och ska ta hand om henne lite så jag kan STOR städa hela lägenheten. det är inte så lätt att ta hand om ett barn och städa när hon är så himla mammig. Men men jag har en super bra pappa till henne som hjälper till hela tiden :)   

Så här glada är vi när man får sitta i stolen och när man får lite att äta med :)  

Nu ska My och Nallen sova ;)

// Olivia

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 19 september 2012 09:51

Idag ska vi på föräldrargrupp och träffa andra barn och föräldrar i huskvarna. My tycker det är roligt och hon träffar massa olika kompisar i olika åldrar. På lördag får vi äntligen kolla på våran nya lägenhet som vi kommer flytta till 1 februari dom håller på att bygger dom på gräshagen. Sen ska vi på 1-års kalas för My`s Kusin william :)... Senare idag kommer My´s mormor och morfar och ska ta hand om henne lite så jag kan STOR städa hela lägenheten. det är inte så lätt att ta hand om ett barn och städa när hon är så himla mammig. Men men jag har en super bra pappa till henne som hjälper till hela tiden :)   

Så här glada är vi när man får sitta i stolen och när man får lite att äta med :)  

Nu ska My och Nallen sova ;)

// Olivia

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 14 september 2012 12:42

  

Lucaz och My håller handen :) 

 

Hallå kan inte jag få lite hår av dig?:)

 

Nu har jag äntligen har jag gjort min tatuering :) // Olivia

:)

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 9 september 2012 13:12

 

Myser med Morfar...

 

Är alltid lika glad :).

 

hallå :)

  Ligger i sängen och myser med min kära far!!

:)

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 3 september 2012 10:04


 

I lördas så åkte vi till Mys gammelfarfar och hälsade på i hans stuga. 

 

Mamma och Pappa råkade få med denna lillakissen hem på prov. Och om det visar sig att inte pappa tål han så ska vi lämna bort han. Hans Namn är TuffTuff :)

 

Pappa va nere och klappade kosorna han trodde att dom skulle äta upp han :). Dom smakade bara på hans byxor och hans skor lite och slickade han på handen och armen:) 


Jag har börjat krångla på nätterna och vakna varannan timme och vill ha mat eller bara någon att mya med. Så inatt tog pappa mig så mamma fick sova lite... så nu sitter jag och mamma i storarumet och leker (eller jag lekar)Ha . Och mamma skriver och skriver:). Ha en bra dag alla  

Presentation


bloggen handlar om min dotter.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards