Alla inlägg under december 2012

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 25 december 2012 23:50

har hänt mycket nu på sista tiden. Jag och Thimmy har gift oss den 12-12-12 :). så nu heter jag inte Hallberg längre. Känns konstigt att jaga Olivia Bengtsson. Sen har det varit julafton My's första jul. Först va vi hemma hos min farfar men släkten och firade och sen på kväälen så åkte vi hem till Thimmys syster ovh spelade julklappsspelet. Sen åkte vi hem till Thimmys mamma och åt lite kvällsmat. sen hem och bara pusta ut. Så lägger up lite bilder nu från bröllopet och julen. Ni som kollar på bloggen får skriva en komentar med. :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Av Olivia Hallberg Bengtsson - 15 december 2012 21:05

Det har hänt en massa på sista tiden det är så här att jag och thimmy har gift oss. så nu heter jag inte Hallberg längre istället heter jag Bengtsson. Så det kommer lite bilder på bröllopet:)....

 

Skulle på dop hos My's kusiner Vilda och tuva.

 

Jag och min älskade syster.

 

Bröllop.

 

Jag och min älskade man.

 

Puss Puss.

 

 

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 3 december 2012 22:10

Har inte bloggat på ett tag har varit massa på sista tiden. Har varit på rosenlundsbadet men Lilltjejen och men Anki Marcus och deras son Lucaz. Har varit i mammas och pappas husvagn i vetlanda där dom står på en vinter camping brevid skidbackar. Och i lördags så va jag ute på krogen men tjejerna. så kommer lite blandade bilder. Och ikväll så va vi hus Mys faster och hennes familj och fick go mat och fika.

 

 

Moster Malin.

 

Fika paus på badhuset.

 

En bild från Lördags.

 

söndags Mys men min underbara familj.

 

Kusinen Felicia.

 

Kusinen Moa.

Presentation


bloggen handlar om min dotter.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards