Alla inlägg under november 2012

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 20 november 2012 20:27

 

Älskar att bada.

 

Pappa mys.


 

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 11 november 2012 20:31

det va ett tag sen nu jag skrev har varit en massa saker på sista tiden. för den vecka sen förra söndagen så kom min familj och släktingar hit för att fira mig. Och i måndas fyllde jag 20år. Och i fredas så skulle jag och min syster ut och äta (trodde jag). men när jag kom hem till henne så höll och på att sminka sig. Sen gick vi in i köket och jag såg massa balonger och jag började undra och frågade Malin va är detta. Jo då i samma veva så hoppar det fram några vänner till mig och skriker grattis. snacka om att jag blev överraskad när dom hoppade fram. Så vi skulle inte ut och äta vi skulle festa istället :). Men det va min bästa kväll på länge :). och så är otroligt glad över att alla mina vänner va där :). Och i lördas så kom Thimmys syskon och hans mamma och pappa hem till oss och firade mig lite. sen har vi bara varit hemma och tata det lungt och slappat. På tala om något annat My växer så det knakar och hon är snart 7 månader går fort snart är hon inte min lilla bebis längre.  

Så här kan My se ut när moster badar henne.

 

Knas moster.

 

Kusin William och My leker.

 

Myspys.

 

Mamma och Pappas älskling.

Av Olivia Hallberg Bengtsson - 2 november 2012 21:06

Har hänt en del saker på sista tiden. I söndags så hämtade vi My får mina föräldrar som har haft henne hela helgen. Hon hade blivit dunder förkyld igen i helgen men nu börjar det ge sig:P.

Så det har varit mycket mamma och pappa mys i måndas och tisdas :).

I onsdas så va vi på föräldrargruppen i huskvarna och då så gjorde vi egna reflexer som sitter på vagnen nu. så nu kan jag gå ut och gå när det är mörkt ute (om jag vågar).

Och sen har vi bara varit hemma och tat det lungt.

Imorgon Lördag så ska vi åka till Thimmys föräldrar och äta lite mat och umgås.

Sen på söndag så ska vi ha kalas för mig så mina föräldrar och syskon kommer samt mormor och morfar och farfar. för på måndag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag blir  hela 20år :P. Och helgen där på så ska Thimmys familj komma och fira mig lite så det blir att baka tårtor och bjuda på :P..

Nemen My blir störe och störe för varje dag som går. Hon har inte börjar krypa en men det kommer väl snart :9. när hon ligger ner på magen på golvet så ålar hon sig bakot och runt.

och idag så somnade My vid 19.00 så hoppas hon sover hela natten.

Men men nu ska jag mysa ner mig breve Thimmy. Lägger in lite bilder med// Olivia

 

Det blev ett kvälls bad innan hon skulle sova. bubbelbubbel.

 

Så här sitter hon ofta när man sminkar sig eller gör något annat. Håller fast mig hela tiden.

 

En morgon vaknade man kl 8 av att My låg på mage i sängen och kollade på mig :P

Presentation


bloggen handlar om min dotter.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards